duminică, 23 mai 2010

A whole world :)


Stii cum inainte ma incalzeau cuvintele tale dulci si adoram sa-ti aud glasul. Erai ca si umbra mea... in fiecare secunda a vietii tale ti-am urmarit fiecare pas fara sa te scap din ochi. Si era placut stii, da' ce-i prea mult strica. Poate ca intr-un final o sa-mi intelegi intentia si o sa respecti, in loc sa ma injuri intr-una citind randurile de mai sus dupa ce ti-ai dat seama ca despre tine era vorba.
Stii, candva cineva te-a comparat cu o zeitate.. sa spunem ca asta e deja exagerat.. doar ca in mometentele alea probabil ca era prea soare afara si prea multa agitatie in viata mea sa-mi mai dau seama de ce se intampla.. Asa ca multumesc frumos 'supereroului' care mi-a redat vederea..
Stii, acuma totu' pare mult mai clar si parca si mai frumos..So: It's time to wave goodbye. Si.. ca inchiere citez: "There's a world without you" [The Rasmus - Living in a world without you]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu