vineri, 6 august 2010

Asta-i povestea ta, baiete! [DS/B] ♥


Te rog, da-mi voie sa te iubesc. Da-mi voie sa-ti simt pielea fina la fiecare atingere, da-mi voie sa-ti cunosc necunoscutul si sa-mi las sufletul sa cada in mainile tale fara nicio teama. Mi-e dor tine cum erai candva, dar nu demult. Oare de ce mereu trebuie sa dam uitarii toate amintirile pe care le avem? DE CE?! De ce trebuie neaparat sa ma aduci in stadiu' ala? De ce a trebuit sa ma dezamagesti inca odata?...
Si totusi..nu e vorba despre tine. E vorba despre ei..despre toti. E vina lor! E numai vina lor! Ti-o jur!... Sauuu....e si vina mea, nu?
Mi-ar fi placut ca tu sa ma vezi in egala masura cum te vedeam eu pe tine. Esti adorabil in felul tau de a fi, dar in acelasi timp scarbos. Ai o minte bolnava, chiar daca nu stiai asta. Ei, lasa ca te-am anuntat eu si de acuma-ncolo stii ce sa faci. Mai spala-ti din ideile alea cretine!
Te vreau asa cum esti! Sa stii ca pot iubi si monstrii, atata timp cat ma trateaza bine.
In fine... doar... ia-ma odata de mana si saruta-ma ca stiu ca si tu vrei asta.Si hai mai repede pana nu vine iar iubita ta! * 8-| *

Sau deja ai uitat ca m-ai iubit odata?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu