sâmbătă, 7 august 2010

♥tale

Mi-e atat de dor de privirea aia a ta profunda cu care ajungeai pana in mintea mea si mai departe. Imi auzeai bataile inimii si cele mai intunecate ganduri. Mi-e dor de tine, dar nu ma mai privi in ochi..s-ar putea sa aflii mai mult decat ar trebui - si nu ai voie.
*You're not allowed to see my face -- You're not allowed to see my soul*
Vreau sa-ti deschizi ochii mari si sa te uiti atent.. atent la mine. [ ... ] De ce taci?! De ce din nou ma afunzi tot mai tare in ceata. Nu te inteleg! Nu-ti inteleg privirea si parca sufletul ti-e gol... Ti-am spus sa ma iei in brate si parca nici n-ai auzit ce-am zis si ai trecuti pe langa mine de parca n-as fi fost aici..
Am inceput sa tip la tine si tot nu ma auzi!? ... Si acuma de ce-mi intorci spatele si stai acolo nemiscat? [..] *M-am apropiat de tine si ti-am pus o mana pe umar. Esti inca nemiscat si taci. *
Te-ai intors brusc cu fata la mine si m-ai strans in brate cu toata forta, iar apoi ai disparut de parca n-ai fost niciodata in fata mea.
* They always leave *
Imaginea ta mi-a ramas intiparita in minte. M-am aruncat in pat si am ramas acolo neclintita cateva zile. Dupa ceva timp ai batut la usa.
M-am ridicat din pat si ti-am deschis. Mi-ai spus ca nu ma mai iubesti, asa ca m-am uitat in ochii tai si te-am rugat sa pleci.
* Minte-ma, dar minte-ma frumos*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu