joi, 5 august 2010

Despre tine.

Ia o doza de nebunie si arunc-o ca pe o pata de culoare undeva pe un perete ascuns de lume. Acolo unde nimeni n-ar putea sa vada sau sa auda ce gandesti, acolo unde nimeni nu ti-ar putea citi tristetea din priviri. Te rog sa taci ca sa pot sa-ti inteleg tipetele de ajutor. Te rog sa ma lasi sa iti intind mana atunci cand te impiedici... pentru ca... niciodata nu as vrea sa cazi. N-as vrea sa pierd o comoara atat de importanta pentru sufletul meu. Odata ce tu vei aluneca intr-o prapastie, exact atunci cand altceva mi-a captat privirea, stiu ca te vei sprijini de umbra sufletului meu,si-atunci eu am sa cad cu tine.
Sper ca n-ai uitat in nicio clipa cat pot sa te admir. Esti ca o zeita a iubirii ce se ghideaza dupa stele. Mereu m-ai fermecat cu ochii tai cei mari si genele tale lungi. As vrea sa pot sa te descriu mai mult de-atat, dar n-are rost sa insir cuvintele.
Nimeni n-o sa-nteleaga vreodata legatura dintre pamant si soare.Chiar daca ei doi se iubesc precum doi frati, orizontul ii desparte unindu-i tot mai mult.
Cam asta ar fi teoria noastra.La practica ne descurcam mai bine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu