miercuri, 4 august 2010

Eli feat. Mark & George Hora - Nu o sa mai fie ce a fost


Iti amintesti cand treaba-ncepea sa se-ncinga...
Si zapada se topea, inainte sa ne-atinga.
Fulgii usori parca aduceau sudoare,
Pe mine ma-ncalzeau nuantele privirii tale.
Era totu' asa frumos, nu vroiam sa se termine,
Fiecare minut ma facea sa ma simt mai bine,
Stiu ca n-ai vrut neaparat sa-mi intinzi o sfoara
Si n-a fost vina ta ca ai vazut numa' partea goala.
Pe final, totul s-a daramat usor
Si-au urmat momente-n care nu ma mai faceai sa zbor.
Am crezut ca e timpu' sa oprim tot,
Acum incerc sa dau timpu' inapoi, dar cred ca n-o sa pot.
Stii cum zic: amintirile raman acolo,
Sufletul plange cand inima ramane 'solo' .
Ai vrut sa fac o piesa, am facut, nu are rost...
Nu plange fiindca nu o sa mai fie ce a fost!

As vrea sa stii... sa stii ca merg mai departe... (x2)
As vrea, (as vrea)... sa vezi, (sa vezi)...
Eu pot, (eu pot)... si fara tine...
As vrea sa stii...

Iti amintesti, multe discutii in continu...
Erau inutile, era prea mare chinul,
Spuneai ca altceva cauti, n-ai gasit inca,
Foarte superficiala si rece ca o stanca.
Zorii zilei ne arata cat de mult ma doare,
Va plange-ntreaga lume cu lacrimi de soare.
Inchizi ochii, vezi culoare...
E galbenul zilelor din nopti amare.
E pur si simplu personal, e pentru tine,
Dar nu-i tribut platit pentru un strop de bine,
E covor din amintiri, facute cuvinte,
Sunt fragmente diluate fata de ce-am in minte.
Ma inclina, nu-mi revin,
Timpul trece, dar lasa prea putin.
As vrea sa vad in viitor, dar n-are rost...
Stiu _ ca _ nu o sa mai fie ce a fost...

As vrea sa stii... sa stii ca merg mai departe... (x2)
As vrea, (as vrea)... sa vezi, (sa vezi)...
Eu pot, (eu pot)... si fara tine...
As vrea sa stii...

Eli nu uita si iarta greu...
Sa nu crezi ca petele se sterg rapid din sufletul meu.
Am facut ce-am putut ca sa fiu sigur,
Am trecut peste tot, c-am putut singur.
Trebuie sa mandresc pe cineva,
Ambitia ma-mpinge sa-mi vad de treaba mea.
O tin tot asa, ..deseori stiu ce sa fac,
Nu cumva sa crezi ca am sa mor ca 2Pac...

Acum ar trebui sa stiu mai clar ce vrei,
Ea are de pierdut, tu esti ok.
Ia-ti liber de la stres pentru o vreme,
Nu-ti mai bate capu' , uita de probleme.
Fa cumva si mergi mai departe
Stii ca poti, stii ca se poate.
Sa privesti in spate n-are rost,
Nu___u....nu o sa mai fie ce a fost...

As vrea sa stii... sa stii ca merg mai departe... (x2)
As vrea, (as vrea)... sa vezi, (sa vezi)...
Eu pot, (eu pot)... si fara tine...
As vrea sa stiï...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu