duminică, 21 martie 2010

Cica mai exista si dragoste

Ce faci pustiulica? Iar visezi la Ileana-Cosanzeana? Iarta-ma ca te trezesc asa devreme si brutal, da' nu exista bai baiete! Si tu.Da ma tu! Tipa aia d-acolo care viseaza la calu' ala alb cu Fat-Frumos care-si flutura paru-n vant si se duce la palat. Bai copilasi, reveniti-va. Nu exista asa ceva!
Stiu ca toti va asteptati ca zic chestia asta din rautate, da' nu e asa. Am asteptat timp de 15 ani sa intalnesc si io ceva interesant. Si bang! ia ghici. Mi-am irosit prima mea relatie cu un analfabet. Si am mai stat si vreo luna-doua cu el. Jalnic nu? Da ma da. Ce te miri atata? Era analfabet da' io macar recunosc chestia asta.
Oricum de atunci m-am cam invatat minte. Tot ce vad nu trece de 'atractie fizica' asa ca merge si asta aseaaaa. Bai copii bai, ce pot sa mai zic. Uitati aci o povestioara facuta de mine cand n-aveam ce face. Puteti s-o incercati chiar daca incepe groaznic : http://fun-love-sun.piczo.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu