miercuri, 31 martie 2010

Maximilian feat. Spike - Super-erou' tau



Dacă seara s-a lăsat, atunci masca e pe ochi.
Cu mantia pe spate urc pe cel mai înalt bloc.
Incredibilu’ supererou s-a întors din nou,
Dup-o altă zi plictisitoare la birou.
Şi “No!”, nu s-a-ntâmplat nimic!
Decât să ies, preferam să stau să mă întind umpic.
Da’ totuşi iată-mă prezent aici, la datorie!
Cu tot cu povara pe care mi-a dat-o mie Dumnezeu.
Sari fără grijă, că te urmez eu!
Da’ nu te mai prind, că mai nou fumez la greu,
Că-s deprimat şi plictisit…O să ne rupem capu’!
Obişnuiai să mă confunzi cu Superman, ce dracu’?
Greşeală pe care, apropo, tu înc-o faci,
Nu crezi că sunt sătul să mă tot caţăr prin copaci?
Să te salvez când eşti în pericol
Şi-n loc de mulţumesc să-mi spui că-s îmbrăcat ridicol.

Băi, cine e erou’ tău?
Cine-i lângă tine când ţi-e greu?
Cin’ te scoate din căcat mereu?
Hai zi! Cine e erou’ tău?
Cine-i lângă tine când ţi-e greu?
Cin’ te scoate din căcat mereu? (Hai!)

Prerefren:
Tocmai de-aia o să schimbăm foaia,
De unde atâta optimism?
Nu ştii că după soare vine ploaia?
Şi se-anunţă potop,
Să nu-ncerci să schimbi umbrela
(ela! ela! ela! ey!)

Refren :
Lasă-mă să fiu
(La la) Lasă-mă să fiu, yo!
Lasă-mă să fiu
(La la) Lasă-mă să fiu, yo!
Lasă-mă să fiu
(La la) Lasă-mă să fiu, yo!
Supererou’ tău.
Lasă-mă să fiu
(La la) Lasă-mă să fiu, yo!
Lasă-mă să fiu
(La la) Lasă-mă să fiu, yo!
Lasă-mă să fiu
(La la) Lasă-mă să fiu, yo!
Supererou’ tău.

Cine se mai schimbă pentru tine în cabine de telefon? (de telefon)
(Hai zi) cine se mai schimbă pentru tine în cabine de telefon? (de telefon) [x3]
(E Superman, bă!)

Prerefren.
Refren.

Şi nu ştiu dacă mi-au făcut cu-adevărat semn,
Dar am venit că i-am văzut cu mâinile spre cer.
Au început să dea din cap când m-au văzut,
M-am întrebat ce pot să fac, cum să-i ajut?
Nu ştiu dacă mi-au făcut cu-adevărat semn,
Dar am venit că i-am văzut cu mâinile spre cer.
Au început să dea din cap când m-au văzut,
M-am întrebat ce pot să fac, cum să-i ajut?

Refren.
(La la) Lasă-mă!


Hai mă te simţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu