duminică, 28 martie 2010

Zaheru baaaaa!


Mno 'zaheru'. Cred ca a fost cea mai tare seara din viata mea! M-am simtit in largul meu, nu a trebuit sa ma indepartez de nimeni... Tot ce am facut a fost sa rad! Da! Sa rad cu ea. Ea? Cine e ea? Cum de inca intrebi? E prietena mea cea mai buna! Da! Si nu mai imi e nici frica nici nimic sa o recunosc! Prietenia e cel mai frumos lucru, si de asta nu ar trebui sa asculti de orice 'sfat' dat de altii. Atunci cand TU ai incredere in tine si in prietenul de langa tine, ramai cu el! Prieteni adevarati se gasesc greu, da' d'aia de te iau la misto si te vorbesc pe la spate si te pupa in fund numa' cand au nevoie de ceva si apoi iti dau cu sutu in fund si se fac ca nu te mai cunosc gasesti peste tot. Prefer sa raman cu 'zaheru' :)). Si cui nu-i convine n-are conteaza. Imi convine mie, ca mai e timpu sa-mi convina ceva si mie nu numa' voua. Dedicatie pentru 'tu' . U're my best friend. Si vreau sa fie asa mereu:) [I♥U]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu