duminică, 21 martie 2010

Learn to say goodbye, honey.

Mda. Hai sa ne plangem din nou. Hai sa dam cartile pe fata si sa nu ne mai pupam atata in cur. Ce usor e sa scrii chestia asta. Pacat ca pe viu niciunu' n-are curaju' sa faca nimic. Hahahaahhhh. Deja parca ma compatimesc. Ma rog , sa trecem la ce ne intereseaza. Sau cel putin pe mine.
De ceva vreme cam invat cum sa spun si io 'pa'. Nu ca n-as sti sa vorbesc mai, da' vezi tu smechere. In ultimu' timp am fost mai abandonata ca o casa parasita. Mai mai ca o sa ma vezi si cu coada intre picioare. Nici mult nu mai am. Stii... vezi linia aia alba care ne desparte? Ti-as cere sa nu treci de ea, dar nu spun nimic pentru ca exact asta e ce vreau! Da! Vreau sa incalci orice regula ca sa ramai cu mine. CU MINE DA! Am zis cu MINE!
Mi-e dor de tine... De voi.. De noi. De ce mama ma-sii plecati ma toti?! E ca si cum e vreo forta impotriva mea sau ca si cum toata lumea ma uraste. Cam asa ceva. Nu de mult timp mi-am pierdut prietenul cel mai bun, prietena cea mai buna... mai nou cica se muta si alta prietena [da , tu! simte-te! ] fratimiu' pleaca la facultate si mai aud la anu' si la multi ani ceva de el... Apoi ma car la liceu si deja pica totu'. Da' in loc sa se opreasca la etaju' 1, coboara la subsol, sau chiar mai jos.
Ma rog. Vreau doar sa stiti ca o sa-mi lipsiti ma! Deja imi lipsiti. Haidi pa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu