marți, 23 martie 2010

EU = TU / TU = EU


Hei. Tot eu p'aici. Numai ca de data asta sunt cam hotarata sa te urasc mai mult decat te-am urat vreodata. Nu. Nu ma refer la tine ci la mine. Felu' in care arati, felu' in care te misti, te porti, gandesti. TOT. Ma scarbeste fiecare privire in oglinda pe care o faci. Esti ca un monstru. Si de data asta sunt hotarata sa te distrug impreuna cu toti cei dragi. Tu chiar nu vezi ca si eu te urasc, si ea si el si toti? Hai scuteste-ma si nu incerca sa mai comentezi ceva la asta acuma. Esti o fiinta scarboasa si gretoasa. Mi-e scarba de tine! DA! SCARBA! Asta e tot ce am ajuns sa simt. Vreau sa mori. Sa mori si sa nu te mai plangi atata. Sa mori si sa nu mai faci atatea greseli. Tu? Tu nu stii niciodata sa faci nimic corect. Nici pentru tine nici pentru altii. Nu esti buna de nimic. O parasuta! Asta esti. O stricata, o depravata, o idioata, o naiva. Daca as putea te-as lega deasupra unei prapastii si as incepe sa-ti tai fiecare bucatica de carne de pe tine pana cand m-ai implora sa incetez! Da! TE URASC! Mai rau decat am putut odata sa urasc pe cineva! Te cunosc de aproape 15 ani... Si cu toate astea... nu pot sa scap de tine. TU esti EU, si EU sunt TU. Suntem una si aceeasi persoana. Asa ca vom invata sa convietuim, sau imi voi pune planul in aplicare. Tu alegi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu