joi, 1 aprilie 2010

1 aprilie, ziua mea - part 2


Ok ok... partea a doua la ziua meaa..So.. tata s-a gandit sa vina si el pe acasa cu fratimiu, iar dupa ploaia aia urata s-a facut frumos afara... Era soare etc etc:d.. Si in cele din urma am iesit in oras.. am primit si alte cadouri... Da' cel mai tare a fost cadou' ''sentimental'' sa zic asa.. Serios.. Si m-a pus asa pe ganduri.. despre trecutu', prezentu' si viitoru' meu..
Mi-am petrecut aproape 15 ani din viata sa incerc sa-i fac pe toti sa fie multumiti, fara sa-mi pese prea mult de ce se va intampla si cu mine. Eh bine, de azi as cam vrea sa schimb chestia asta si sa nu mai las chiar asa pe toata lumea sa ma calce in picioare.. Cine n-a fost multumit cu mine pana acu', nu vrea sa ma stie de acu' incolo..
Oricum.. precum zicea o scrisorica "sper sa ajungem babe scofalcite care sa molfaie seminte in fata bancii pana le pica proteza'' sau cam asa ceva oricum:D. I ♥ u much. mai maci ca un camp de maci :)

Un comentariu: