marți, 6 aprilie 2010

?


As avea atatea sa-ti spun. Atatea ganduri ce nu incap doar pe o hartie. Prea multe vorbe si cuvinte care se ratacesc in capul meu. Prea multe intrebari pe care as vrea sa ti le pun, dar care se pierd incercand sa gaseasca un raspuns. Si totusi oare...? Nu mai conteaza.. Pentru ca niciodata nu a contat, asa ca nici acum nu mai conteaza. Si totusi... sunt curioasa. Oare ai tinut vreodata cu adevarat la mine? Sau tot ce spui o spui asa ca chestie..
Ma intreb daca chiar ti-am fost de ajutor sau daca macar odata ai apreciat ceva din ce am facut.. Sau poate e vina mea... nu? Stii, chiar imi pare rau ca nu stiti sa pretuiti. Si doare asta. Da' e deja ceva uitat de trecut, da' care mai revine uneori sa-mi faca cu mana la geam cand ma simt mai rau numai ca sa ma oftice.
As vrea sa inteleg ceva... dar totul e in capu' meu ca o salata. In bucatele marunte si amestecate. Poate candva ma vei ajuta sa inteleg. Pana atunci o sa ma straduiesc sa fiu loial[a]. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu