miercuri, 21 aprilie 2010

Run luffah' run.

Te rog sa te uiti in ochii mei si sa ma minti in fata, fara sa clipesti macar! In situatia asta cred ca am sa merg pe principiul 'minte-ma, dar minte-ma frumos'. Stii, prefer s-aud din gura ta cuvinte de ura si de scarba, decat sa-mi omor sentimentele singura incontinuu ascultand tot felu' de dulcegarii. Nu frate! NU! Nu mai merge asa. Stiu... stiu ca simt ca mai vreau fluturasii aia in stomac, care ma faceau sa ma simt ca zbor... dar.. nu. NU MAI VREAU. Asa ca inceteaza sa ma mai chinui! INCETEAZA! Iesi afara din mintea mea odata pentru totdeauna! Si sa nu te mai intorci!
Stii, esti ca o boala rea care se extinde pe fiecare particula pe care o atinge, si in scurt timp cuprinde tot.. da' nu mai ai cum sa scapi de ea decat prin interventii chirurgicale foarte dureroase... Si, spune-mi. Ai vrea sa traiesti totusi stiind de la inceput ca vrei sa renunti la jucaria preferata, sau sa-i dai tu foc dupa ce ti-ai acumulat toate sentimentele in ea si in secunda urmatoare sa-ti para mai rau?
Uite, mi-ai fost de folos, pana acum. M-am simtit bine cu tine, cu mine, dar s-a terminat. Pur si simplu nu te mai doresc si nu mai vreau sa mai faci parte din mine cum faceai odata.. Odata... cand a existat si sentimentu' de iubire da' n-ai stiut sa pretuiesti. Asa ca acu' dispari! DISPARI ODATA! Baga-ti coada intre picioare si fugi cat poti tu de repede!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu