marți, 6 aprilie 2010

Time


Timpul... Oare de ce niciodata nu pretuim timpul? Mereu avem timp pentru altceva... Mereu spunem ca avem timp, dar apoi ne dam si noi seama ca am ajuns la o limita. Sau mai era o chestie pe care vroiam sa-ti spun. Te-ai gandit vreodata ca mereu cand e vorba de Dumnezeu spui "N-am timp. Am treburi mai importante." ... Si totusi.. ai realizat ca Dumnezeu ti-a dat timpul... si totusi niciodata n-ai timp pentru el. Ma rog.. Revenim.
Gandeste-te putin... Cate chestii in viata ta le-ai amanat? Multe, da, stiu. Doar ca aici ma refer la lucruri importante.. evenimente importante. De exemplu cant trebuia sa-i spui cuiva ceva foarte important, dar frica te-a cuprins si deja nu mai stiai ce sa faci.. Ai devenit tot mai agitat, asa ca ai amanat si amanat. Si intr-un final, cand ceasu' desteptator a sunat si te-ai hotarat sa faci ce trebuie... era prea tarziu.. Si atunci te-a durut mai tare decat daca ai fi esuat.. Banuiesc ca deja ai inteles ce am vrut sa zic.. Imi pare rau. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu