marți, 13 aprilie 2010

Priceless.

Te rog frumos, uita-te atent in fata ta si spune-mi daca observi ceva. Nu? Nimic inca? Uite... o sa te invat un secret. Uita-te fix in sus si o sa vezi o lumina... Daca te uiti mai atent e cerul mare si senin care te priveste fericit si sufla spre tine ca o boare de vant sa te mangaie usor. Uite, el te iubeste, si e pe bune! Uita-te mai incolo si o sa observi soarele care te invaluie in razele lui calduroase, si ceva mai jos e iarba care te gadila usor...
Ar trebui sa te simti mai bine acum... doar ca poate de data asta te-am oprit eu sa mai ai zambetul ala gigantic pe care il aveai de obicei.. Stii, e aiurea doar ca imi pare rau. Pe bune. De data asta chiar imi pare rau.
Un singur lucru iti mai cer, pretuieste ce chiar ai iubit, si lasa resturile in spate ca niciodata nu o sa te saturi cu niste resturi. Si poate tu nu esti facuta pentru resturi... zic eu asa. De data asta doar te rog, zambeste, pentru ca imi pare rau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu