joi, 1 aprilie 2010

1aprilie, ziua mea.


Mhmmmdaa... e ziua mea.. iupi.. E de cacat... deci serios, e de cacat! Deja o da in balega sau diaree.. Urasc sa fie ziua mea. De ce? Hai sa dau un exemplu cum mi-am petrecut ziua de azi:)
M-am trezit la 8 - 9 fara ceva, nu pentru ca am vrut ci pentru ca m-au trezit mama si tata ca tot bocaneau si tranteau pan' casa.. Apoi toata lumea inclusiv fratimiu a plecat si am ramas singura acasa. Am primit doar vreo 5 telefoane.. din care 2 sunt de la familie... mda. mult ma mai iubeste lumea.. Apoi am inceput sa fac curatenie pentru ca inainte sa plece mama a inceput sa imi zica ceva de genu ' camera ta arata ca o cocina, cand vin vreau sa gasesc curat.' asa ca m-am apucat de curatenie... cam pe la 1 asa vine si mama... si pana la 2 mai stau sa termin curatenia.. Apoi imi face mama ceva de mancare, o ajut putin prin bucatarie cu pregatirile de paste si apoi ea pleaca iar... so again home alone.. apoi cand vreau sa ies pe la 3 ca era mai frumos.. inainte sa vina ploaia, nu poate ea... si cand poate ea... vine ploaia..ahh. si sa nu uit ca si unicul cadou pe care l-am primit - adica un tricou foarte dragut- nu-mi venea. Toate mi-au mers pe dos... ca de obicei.. Bai deci pur si simplu imi ador ziua de nastere atat de mult incat am izbucnit in plans! De ce mama ma-sii m-am mai nascut si io tata mare stie:-??. ca si asa dintre prietenii mei m-au sunat doar 3.. mda.. In fine.. tot aia. Stiam ca nu doare pe nimeni da' oricum.. acu' ma doare pe mine.

2 comentarii:

  1. de ce cacat mai tii postu' asta?
    n-a fost tare azi? macar asa, cat de cat?
    minte-ma si zi ca da. doar e 1 aprilie.
    cius! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. bine ma bine, da' aia e partea a doua:d

    RăspundețiȘtergere